2013-10-04

saklanmış bir kutuda kelimeler
karışmış bütün ipler renkler
görüyorum her birini
ayırmak mümkün değil
keyiflenmek için
dokunmalı herbirine boylu boyunca
zaman gerek
bekliyorum piramitin tepesinde
güneş de bekliyor doğmak için
hadisene 
merdivenler 
düşündüğün gibi değil
ve aşağıda ki 
zaten  en yüksek noktasında virgülün
yagmur yağmasa gerçi
ölebilirdim
koşarak cıksan
şaşırıp düşebilirdim ben
oysa olması gereken güzelliktedir
bütün olanlar
tam zamanı şimdi haydi koş
rüzgar esecek yoksa
ve güneş ısıtmadan 
biraz daha soğuklaşıcak nefes
uyurken bir insan nefesi
buzulu eritebilir halbuki
gördüm rüya değildi
ve gerçek de
önemi olmayan pek cok şey
istediklerim
yalan kokmayan çarşaflar
fırtınayı atlatabilir
giydiğimiz bütün şeyler aldatıcı
bir gözlüğüm var 
kimi hayvanlar takıyor
çıplak olanı seviyoruz onlarla bu yüzden biz
diretme 
neyse o dur süzülen nehirde
fazlalıkları bırak
akıp gitmeli su
yüksek tepelerinden uçarken 
şahinlere çığlık atmalı
dalmalı ardından 
solungaçlar diyarına
ve nefes evrimini gecirmeli
soguk sıcak gecti gitti
haydi eşşekler gibi bagıralım şimdi 
dört köşede 
zevkten
cok yüksek değil piramit
bu kasılmalar
bu sancılar
bu boyun agrıları
mesafeden hep
aşağıdan yukarıya
yukarıdan aşağıya
tepe ve takla
öyle bakma da
çözelim şu ipleri
sevemedim türlü bakla.

1 yorum:

iam home dedi ki...

sweviyom lan seni :)) Allah da seni başımızdan eksik etmesin. Amin :)