2013-10-11

bu kez vazgecmek istememiştim
ben zordu zaten ve sen de
umut içindeydi yaprağın 
ama yağmurlar o kadar cok ki 
tepheden cepheden ve derinden 
dallar çoğalır ağaçlar büyür
yapraklar da her zaman ölür
ben sessiz ve çıplaktım
bekliyordum
ne olduğunu 
hala bilmiyorum
bu kez gerçekten denememişmiydim 
bir dahakine gümüşten bir gömlek giyeceğim
ve sen 
kim ise göremiyeceksin
yağmurlar olmayacak 
cünkü mevsimler yok
sular tükendi ve 
bu zamana dek bütün yağmurlar yağdı
sahip olduklarım tek
isterdim ki çoğul olmak
sesi yok
söylediklerimin söylediklerinin
ve sesi yok duyduklarımın duyduklarının
bir birimize birbirimizi anlatmalıydık zırvalamalarına
inanmıyorum 
birbirine bir birini yaşatmaktır güzel olan
birebir de
senin için ne yapabilirim 
bilmiyorum 
doğru olanı yapmak isterdim
ama asla bilemem
bir doğru yok
onlar ne halt yedi
aşka düşmenin üzerine 
bu kadar korku salmak için
yada sen ne halt ettin
cevabı olmayan koca bir soru
hissetiğim bir yıkım değil
ben ellerimi kaldırmak ve 
teslim olmak istiyorum
bu kadar susuzluk evreni yok etmeye 
yeter ve ben arzuladığım şeyle devam ediyorum 
kendimin sahip olduğu şeyle
bir süre uyumam gerekicek 
yataktan devrilip gözlerimi açana kadar
hikayeler bana anlatıcak bu sürede 
neler olduğunu
ve açtığımda farkedicem
dünyanın tepe taklak olduğunu
zamanın olmadığı yerde
bir nefes ve yeni bir pozisyon alıcam
ellerim toprağı deşerken
herşeyden önceki hazineleri bulacak
ve sevinç içinde bir bebek ağlarken 
yağmurlar geri gelicek .
benim kalbim başından acıyordu
aptal taklidi yapmam bundandı
nedakarını yapabiliceğimi merak ediyordum
ben gözlerine değil kapaklarına bakarken
biliyordum 
sen uyuyordun 
ve onlar yalanlarını söyleyemiyordu
ardından gözlerini açtığında 
ben kapayordum gerçeklere gözlerimi
ve biz 
birbirmizi uyuturken
acı cekmekten fazlasını yapamadık
daha fazlasını yapamadık
küllükteki çuvaldız 
yastıkdayken başım 
tam gözümün ucuna batmıştı 
ve ben zaten ozaman gözlerimi açmıştım
ne olacağını biliyordum
ve sadece başından beri 
arzuladığım şeyi bekledim
bilmiyordum ki
yastığa batmış bir çuvaldızdı 
bütün
samimiyetin .

4 yorum:

iam home dedi ki...

ulan tam da en güzelini yazmışım derken, bütün balon patlatan son nefesimle yuppi dedirtttin ya.. al bayrağı koş koş :)imza terapiye saygım var

bmkoc dedi ki...

imzanın hastası oldum ya .)sen önden koş

bmkoc dedi ki...

birde bu Z-ahir Zaman izin filan diyo giremiyom bir vakittir ne ettin arkadaş bir bakıver.

iam home dedi ki...

tadilat var haci.. sonbahar depresyonu çetin geçti bu sene :)aha da şindi açtım