2013-01-31


pek fazla şey yapabilicek iken hiç bir şey yapmamak için aşşağılık bir  erdeme yahutta gerçekdışı  bir dışıkıya sahip olmalı şahış. aksi takdirde içinde yüzdüğü okyanusu anlamlandıracak hiç birsey kalmaz ve parklardaki sidikli havuzlardan başka haltada benzemez varlığılını yüzdürdüğü yaşam. ben benim sonra başka bir şey ve burda hiç birşey. ben filan yok ortada. sağ bak sola bak yok kim ise burda. yemek yiyeceğim şimdi ve bu ne için bilmiyorum. karnım mı ac evet. o halde bir karnım var. bu durumda karna sahip te bir ben kim ki şimdi bu açlıktan ölen ben. tavuk makarna ve salata. hepside havada tavada . hayaller dunyası heyhat biraz berbat...
bir şarkı var çalsın istiyorum hep çalıyor. kimi zamansa birsürü sarkı var hiç biri yetmiyor daha başkası olsun hep. şu yada  bu diye tanımlayamıyorum herhangi bir noktada varlığı. kokuşmuş şey değişiyor her defasından yakalayamıyorum bir türlü ipin ucunu. havalanıyor balon yerçekimden uzak benden ırak geziyor köşe bucak. henuz somutlaştırmayı başaramadığım ilahi varlığım heryerde onunla yerlebir bu arada. ve asla cevabı yok nerdesin simdi diye sorulan soruların. bilmiyorum ki. kimim nerdeyim neyleyim.ah dım olsun ki deli değilim.
hatırlıyorum bir an_ı hep. hep bir an_ı düşünüyorum gecmiş bir an gelecek bir an yahut hiç olmamış olmayacak bir an. gelecek belkide gelmeyecek. olmayacak iş işte. düşünüyorum yinede varlığı şüphesiz. sonra birşey oluyor o ne bilmiyorum her defasında oluyor bu diyorum hep uçurdumdu ben o an_ı. herkes gibi yeterince gittikçe çekilmez biri oluyorum hop yakaladım. şimdi_yi bekliyorum.

Hiç yorum yok: