2012-06-13

sorma cıktım öylece kapıdan 
yürüdüm ezbere yolları ezberimi bozarken 
karanlıkta rüzgar teninden aydınlıktaki gibi gecmez öyle gülme 
köselemin sesleri vardı kulaklarımda sade-ce 
ve herşeyleydim yinede 
buraya nasıl geldim bilemedim 
her adımda küllenmiş hissiyatlar kor gibi sokak lambalarıyla 
uzun bir yolun tepesindeyim şimdi sonra hep 
ve herhangi birinin yokuştan yuvarlanan bilyesi gibi hayat 
birazda bayat 
seni düşündüm beni düşündüm bir başkasını düşündüm öldürüyorum hepsini dedim 
kimseler yoktu o vakit sokaklarda
biraz rüya biraz da ilahi gibi kutsaldı etraf 
inanç dedim bir an neye sonra 
onuda sorma 
her adımda ilerliyordum bi okadarda uzaklaşıyordum merkez kaç diye düşünürken 
yürümek garip 
denemek gibi ve tehlikeli hayalperestler için 
cukurlarla dolu bir dunya hop sakın düş kurma 
nefes koca bi kabus varsa hala elbet cıkarsın düzyola 
ve akıp gider yine hikaye nasılsa hep aynı terane 
çıktım kapıdan yürüdüm öylece kendime 
kaçarken unutmuştum bi yerlerde ve sanırım kovarlarkenden kaçırmıstım 
bir durakta bir sokakta bir bankta yada bir kitapta 
usanmış bir yorgunum galiba şu sıralar biraz 
uslu uslu duruyorum öylece
sıkkın ve bıkkın 
ama benim adım bıçkın

Hiç yorum yok: