2013-02-25

c.


bir hikaye vardı güzelce
güzel olmadık şekilde dağıttık onu
sana soyleyeceklerimi baskalarına soyledim 
duvarlara agaclara 
Sevgi'nin dediği gibi belki karıncalara
başakalarına işte sen dışındakilere 
senin dışındakilere
sana söyleyecek ne kaldı bilemedim sonrasında
bir şey de kalmadı zaten sevgi den başka elimde
ve sevgim
bana ait 
hep öyleydi 
sonraları farkettim ben bunu 
birine sahip olamazdın ki mümkün değildi bu hiç bir varoluşta
öylece 
geldin işte sen
öylesine de
gittin...
senle bir ilgisi yoktu bana ait olanın 
ondan ki kaldı yine bende
aynısını da bekleyemezdim senden aptallık olurdu bu
atamıyorum kakamıyorum öylece duruyor 
tamam diyorum
koşulsuz kelimesini böylece çiziyorum
ve biliyorum
senle olmayacak
şöyle de olmayacak yada böyle 
ben seni öyle seviyorum
sevmeyi hala senle öğreniyorum
bir tek 
seni sevmiyorum
artık...

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=U-HNSXnureY&feature=endscreen

Hiç yorum yok: