2015-11-21

e.

neden
neden pek çok şey
kafamın içindekileri soramıyorum bile
onlar 
hayal ürünü değiller
yamışık ağızları 
belden kasılmış popoları
ve türlü numaraları ile ulu orta memeleri
birer raslantı mı
onlar ne yaptıklarını biliyor
bir aptal gibi mi görünmeliyim
ben bir kadınım
bunlara ihtiyacım yok
ve onlar ne yaptıklarını biliyorlar 
peki sen
cevapları bildiğim sorular
sormak 
hoş değil
yinede bire birde duymak samimi olurdu
geriye kalan için
yapması hoş ama dillendirmesi 
utanç verici değil mi
birilerinin gözlerinin içine bakıp 
söyleyemeyeceklerin varya
onları yapmamalısın
yada 
haykırmalısın bütün pisliğince
ki temize çıkasın
senin küçük duvarın
benim büyük beyazım
boşluk gibi
tutan biri var mı ki
yine de 
beni gizlediklerin bunlar değil
ve ben 
ne olduğunu biliyorum
senin aptal umudun
ne kadar da kirli bir bilsen
bir canlıyı alıp bir bir kafese tıkarsan ölür
bir sevgiyi alıp kafese tıkarsan yine ölür
diyalektik 
yaşatmaya çalıştığın her neyse paylaşman ve çoğaltman gerekir
senin göğüslerin nerede ki korkak
geremiyorsun da
beni geriyorsun
incelicek ve kopacak
ben bir ölümlüyüm sen ise sonsuz sanıyorsun
ben daha fazla saklanamam
ya haykırırım ya tükürürüm
ve sen bir kör değilsin
bir aptalı oynamayı bırak
bütün o kadınları bırak 
yada beni bırak
bu miğde bulantısı
artık yeter.
aşk

Hiç yorum yok: